מיטת בית חולים חשמלית

המיטה כוללת שלשה מנועים ושלט המאפשרים הגבהת אזור הראש והרגליים והנמכת והגבהת המיטה כולה לפי הצורך, יחד עם המיטה מסופקים שתי מעקות אותן אפשר להעלות ולהוריד כדי לשמור על בטיחות החולה.

מידות:

אורך כולל גלגלים : 225 ס”מ, רוחב 103 ס”מ. המיטה ניתנת להגבהה של 50 עד 70 ס”מ מהרצפה. גובה מינימאלי של בסיס המיטה – ללא המזרון – הוא 39 ס”מ .
מיטת בית חולים חשמלית

פרטים נוספים

מזרן למיטה:

ישנם מספר סוגי מזרנים ופתרונות לפצעי לחץ אנחנו ממליצים להתייעץ עם צוות מקצועי בקופ”ח שרואה את המטופל, ע”מ להתאים את המזרן והטיפול הנכון.

רוב הפונים מבקשים לרכוש מזרן חדש ואיכותי, המזרן נמכר בעלות מסובסדת של 260₪ בלבד (גודל מזרן: אורך 200 ס”מ רוחב 90 ס”מ)

שרותי יד שרה ניתנים ללא עלות כלל. המיטה נמסרת בהשאלה ויש להשאיר ערבון בסך 500 ש”ח כדמי פיקדון. כמובן שניתן לתרום את דמי הפיקדון לאחר החזרת המיטה, כדי שנוכל לסייע למאושפזי בית נוספים.

היות ומיטת בית חולים דורשת תחזוקה רבה ובעת הצורך נדרש ביקור טכנאי, החלפת סוללות, תיקון ותחזוקה, נדרשת השתתפות סמלית של 64 ש”ח לחודש, המקנה ביטוח, אחריות וטיפול מונע.

המיטה, ויתר הפריטים הדרושים לאשפוז בית, מועברים עד לבית המזמין באמצעות מובילים מסורים המרכיבים את המכשור בבית ומעניקים את ההדרכה הטכנית לתפעול נכון. עלות משלוח לכל צד, הינו 310 ש”ח בלבד. לכל פריט כבד נוסף, יש להוסיף 35 ש”ח. (גם בהחזרת המיטה ניתן שירות המשלוחים כולל פירוק ב-310 ש”ח בלבד)

!

יש לפנות את החדר בו אתם רוצים שהמיטה תעמוד.

השיבוץ מתבצע כל יום בין השעות 14:00-16:00,
אנחנו מבקשים שתהיו זמינים בטלפונים שמסרתם
ע”מ שחברת ההובלות תוכל לעדכן אתכם טלפונית על מועד האספקה.

מספר הטלפון של חברת ההובלות הוא – 073-2709098

הזמנת מיטת בית חולים חשמלית

לאורך תקופת חג הפסח, לא יתקבלו הזמנות באמצעות האתר. 

להזמנת ציוד לאשפוז בית לאחר החג – נא מלאו את הפרטים הנדרשים ונציגינו יחזרו אליכם לביצוע ההזמנה.
במידה ואתם צריכים פריטי השאלה נוספים יש לעדכן בעת ביצוע ההזמנה.

ציוד נוסף שיוכל לעניין אתכם

מנוף הרמה

מנוף הרמה

מנוף הרמה הינו מכשיר חשמלי עם שלט המאפשר הרמה והעברה ממצב ישיבה/שכיבה למשטח אחר.

כורסא סיעודית

כורסת העמדה הינה כורסת ישיבה נוחה אשר ניתן גם להפכה למעין מיטה עם הדום לרגלים היתרון שלה היא בכך שהיא מסייעת במעבר ממצב ישיבה לעמידה וכל זאת באמצעות שלט, (כמו כורסת טלוויזיה) הכורסה ללא גלגלים וניתן אף לישון עליה במיוחד אלו המתקשים בנשימה.
TOP